myra ixorra *pinky.flush*
 Online Users





pengHIJRAHAN :')
Wednesday, October 10, 2012 * 0 Hello Kitty *
assalammualaikum ..
hari ni, saya nk share sesuatu..
sesuatu yg sgt bermakna dlm hidup saya..
tak dapat nk gambarkan perasaan gembira ni..
gembira sgt2 sbb akhirnya, saya telah mengambil keputusan utk mengubah hidup ..

saya nekad utk mula berhijab..
bukan lagi chipsmore..
mihihi..
dulu dulu kalau berhijab, sekejap pakai sekejap tak..
biasala, syaitonnn ni bijak menghasut dari pelbagai arah.. 

smlm sebelum tido, saya mula terfikir kan sesuatu.. 
saya fikir MATI.. 
saya takut.. takut sgt bila fikirkan tentang tu.. 
bila saya fikir2 lagi, YA ALLAH..
betapa banyaknya dosa yg telah saya buat..
dosa kering , dosa kecil, dosa besar..
astaghfirullahal'azim..
kenapa dari dulu saya tak sedar ??

jadi, smlm... lama sy berfikir..
saya fikir dari mana nk mula..
nk berubah macamana ??
huhuhuhu.. runsing juga sebenarnya.. 

perkara pertama yg saya nk buat is betulkan apa yg sepatutnya saya betulkan dari dulu..
iaitu , BERHIJAB.. kali ni, insyaallah.. saya akan jaga pakaian saya sbgai seorang muslim..
berhijab dgn cara yg betul.. dan yang paling penting, saya kena jaga solat.
ingat ya teman, JAGA SOLAT :')

sekian , tu sajo luahan dari hati saya..
sbnanya banyak nk cito.. hehee..
tp nty2 jelahh.. malu ahh..
okay, perasan tak blog saya ada yg lain??
gambor2 smua dh tukar.. hehee...

p/s : saya masih lagi dlm proses mendelete gambar2 lama sy di blog, fb dan twitter..kalau ada terjumpa, harap abaikan.. sbb take time sikit ohh nk delete satu satu.. heee


and lagi satu berita gembira, saya ada buka ONLINE SHOP..
idea dan inspirasi dari saya, aiman dan umi maria.. 
kalau sudi singgah2 la yee..
harap2 allah buka rezeki yg melimpah ruah pada kita smua ya :')

my ONLINE SHOP 


JOM like yaa :') 



thanx for reading tiz entry . leave a comment ? :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction