myra ixorra *pinky.flush*
 Online Users





GAYA & TIPS
Saturday, October 13, 2012 * 1 Hello Kitty *
SALAM ALL..
It's already 2 am.. 
mata masih lagi segar dan bugar.. 
mentang2 esok tk kerja ..mihihi..
so saja la nk ngadap laptop ni sambil mengupdate blog..

seperti yg korang smua tahu, kita dh berhijrah.. 
alhamdulillah.. rasa makin lega, tenang bila dekat dgn Pencipta kita..
satu perasaan yg tak dpt diungkapkan ..
dan rezeki pula, makin melimpah..
alhamdulillah..
smlm ada sorg investor dari negeri sembilan call..
n terkejut sgt bila dia ckp nk invest 900K.. 
alhamdulillah ya allahh.. 
harap2 dapat ikot vacation prudential for star club end of this year.. hehe.
a trip to san fracisco n many more :) 
syukur padamu ya allah..

sebenarnya nk cerita tentang gaya dan tips ni.
kita bnyk nk kongsi cerita dan kisah2 benar mengenai pengalaman sendiri..
bagi saya msalah utama tknk berhijab dulu2 adalah sbb GAYA..
huhu.. btapa kolotnya pemikiran.. ya allah.. ampunkan .. :'(
hmm.. sbb apa ya GAYA menjadi punca ??
sbb skrg dnia hidup dgn FESYEN..
makin gila about fesyen itu fesyen ini.. baju, rambut n mcm2 lagi..

hmm.. saya silap sbb saya fikir kalau berhijab sy dh tk boleh nk bergaya ..
oooooohhhhh !!!  sy silap sgt2 !
sbb sebenarnya itu bukannya masalah besar.. 
bila berhijab mmg la kena jaga aurat n cara pemakaian kita.. so mmg kena pilih pakaian yg sesuai..
tambah2 pulak orang mcm saya.. rendah dan agak berisi sikit..tinggi 152 ja.. berat 45kg.. hehe..
mmg kena pandai mix n match..
jadi , saya ula terfikirkan sesuatu..
sy nk cuba beri tips2 yg saya guna kpd orang2 yg mcm saya ni..
yg rendah dan ingin berfesyen ..
fesyen yg sesuai..
n bukan senang nk cari baju yg sesuai dgn saiz saya ni sebenarnya,,
kadang2 kalau beli baju ke seluar ke, mesti kena potong..
ahaha.. sedih benoo :D

so saya cuba utk buka online shop sendiri..
mmg susah mula2 ni.. ramai yg tak tahu lagi..
takpe, kena sabar n usaha lebih sikit.. hehe :")
harap2 berjaya sbb saya mmg minat utk design baju yg sesuai dgn org bertubuh comels2 ni.. hee :')
saya dh hantar tempahan utk tag jenama saya.. mggu depan siap..
hee.. alhamdulillah.. dpt jgk ada tag jenama sediri yeee.. hehee :')

utk kawan, stay tuned yaa :')
saya akan update dari masa ke semasa tntang tips pemilihan baju, make up dan fesyen yg sesuai..
harap2 smua dpt terima dgn hati yang terbuka..
yaa.. mudah mudahan :')

gudnite all..
assalammualaikum :')


thanx for reading tiz entry . leave a comment ? :)




Older Post


// Forever Young-One Direction