myra ixorra *pinky.flush*
 Online Users





entry ZASSSSSS !
Monday, September 12, 2011 * 0 Hello Kitty *
assalammualaikum para penduduk blogger yg setia..
uhuuuuuuu ! segannya nk menaip.. haha..
lama toi tak hupdate blog comel ny.. *kedipkedipmata*
sawang menepek sana sini..dasyat nau yeee..
tak beraya lagy blog aku neyh.. tian nyeee.. huhu..

aiyarrkkk ! harapharap tak terlambat lagy la nk beraya dgn korang semua ehhh..
huhuw.. mana nk mula neyh.. air mata mula bergenang dh *poyo* hahaaa..
okay.. yewlaaa..
kita ucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada semua muslimin muslimat yg menyambutnya..
maaf zahir dan batin lah ye.. kalau ada yg terkurang atau terlebih harap maapkan n halalkan ye.. huhu..

ohh yea..secara ringkasnya perjalanan raya aidilfitri 2011 ye kawan2..
saya bergegas balik ke teluk intan pada ahad 30 ogos.. sempat jgk la berpuasa dkat kmpng dgn tok makteh n smua..
seronok pi bazar kt sana.. eeheee.. pagy raya yg syahdu je rasanya..
tk dpt nk ziarah kubur arwah mama ;'(
peristiwa sadis yg saya alami pada pagy raya ialah tiba2 memory kad cam saya takboleh nk guna..
rosak uh ! babeng toiii ! tak ada gmbor raya taon ny dkat kampug :(
bila raya biasalah..
berjalan tk hengat.. dok show opp baju baru, kasut baru, handbag baru n so on *kn org KL* hahaa
raya keempat  tuh rasanya terjadi satu kejadian tidak diduga ye kawan2..
saya rasa mcm dh lama tk terfikirkan dia.. 
tp hari tu, dia datang.. oh yea.. jgn salah anggap..
sekadar bertanya khabar :) 
btw, harap awk sihat2 selalu, success in ur life n happy wif her :)

hari sabtu tu dah gerak balik KL.. cz ingt hari ahad nk rehat kat ruma je memandang hari isnin trial STPM dh mula.. sedihnya raya tahun ny.. huhuwww..
but then bila sampai je kat pudu, saya nmpk my syg dh tunggu kat sana..
dari bentong dtg.. wahhh ! rupanya. mysyg tuh sedang menjalankan misi untk mnculik sy..
haha.. sengal toii.. so nk taknk sy kene ikut jgk la balik bentong.. beraya kt sana.. 
malam tu kitorg bakar sate sakan.. haha :)
esoknya umi ayah masakkan laksa special for me n adik..
ohh .. super sedapp ye kawan2.. hehee..
petang ahad tu kitorg gerak balik.. tapi kt highway..
jem dia jgn nk kata la..
rasa mcm nk muntah.. urhhhggg ! 
ktrg terus gerak gy umah huda<--gf adik..
jauh lak rasanya.. huhuw.. sabor jelaaa eayyyy.. 
balik ruma terus terlentang.. hahaa..

kawan2.. sebenarnya saya sedang mengalami masa2 yg sgt sulit untk dijalani..
saya beraya dgn perasaan bercelaru kerana memikirkan tntg TRIAL STPM yg esok baru nk habis..
huhuww. ! nak raya bebbbbbbbbbbbb!!
saya mengalami depression selama seminggu sbb lappy kesayangan saya rosak :(
n masa tu broadbnd pun rosak..
sgt stress ! dgn TRIAL lagy.. ohh. dugaan dugaaan :'(
berat badan saya jugak bertambah dgn mendadak ye kawan2.. huarrrrrrrrr!!! =.='
mencecah 50kg.. huhuww.. mmg rasa mcm nk siat2 je lemak neyh..
now saya tengah on diet.. sanggup berlapar.. 
tp my syg selalu soh sy makan .. tk kisah pon sy tembam mcm belon !.
tp syg.. reputasi saya jatuh la.. ;( hahaa..
oh yea.. sekarang brdbnd sy dh boleh guna.. n sy pinjam lappy mysyg..
katanya takuta saya bosan kt umah kalau tak ada lappy..
dia kan kerja je memanjang.. *nkkawencepatleteeeww!*
hee.. and YESSSSSSSSS ! esok last paper yee.. ohh..
sangat terujaa.. rasa mcm nk loncat2 atas menara klcc :P :P

ehh.. pnjg lak ai saya dok mengarut .. huhuww..
got to go now lah.. nk stdy for paper pengajian perniagaan esok..
wish me luck yee..
lepas je exam habis, 
operasi kemas bilik akan kumula walaupn dh terlambat..
n operasi meng-renew blog akan dilakukan..
folower baru blog myraixorra neyh harap bersabar ye..
nty chek follow hampa balik :)

till then,
chiooww :)



thanx for reading tiz entry . leave a comment ? :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction