myra ixorra *pinky.flush*
 Online Users





tak kemana punn :)
Saturday, July 2, 2011 * 0 Hello Kitty *
assalamualaikum semua.. sihat ke ?? huhuww:face42:

oh yea.. mesti korang tertanya tanya kan..:face14:
mana perginya tuan blogger yg kiut miut ny pergi selama sminggu neyh ??
blog terbiar sampai bersawang.. tikus beranak pinak.. huhu..:face41:

geela sedih..:face59:

yeela... kat sini aku kemukakan 3 sebab yang tertentu yg tentunya sangat munasabah ::face50:

1 : brukben aku lembab.:face68:
2 : aku fly ke bentong. :face57:
3 : aku demam.. 4 hari lebih dh neyh.. :face23: suara pon rock tahap dewa punya.. batuk punya pasal.. hingus aku bole meleleh keluar sampai ke bangkok sana then aku sedut balik ! bapak ahh.. hahaa.

bnyak benda yg jd sepanjang aku bercuti berhoneymoon kt ruma..
nty dah sihat n brukben aku okay, aku update blog yee..

kawan2 sila take care k :)

till then,
CHIOWW! :n:


thanx for reading tiz entry . leave a comment ? :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction