myra ixorra *pinky.flush*
 Online Users





Kejohanan Olahraga Tahunan SMKSP 2011
Sunday, July 10, 2011 * 0 Hello Kitty *
salam satu malaysia ye kawan2.. entry kali ny sepatutnya aku hupdate minggu lepas..
tp apakan daya,, aku MALAS .. hehe.. *tipu.

okay okay.. sebenarnya KOT ny diadakan selasa lepas..
kt stadium panasonic shah alam...
meriah juga la sebenarnya.. yg tak tahannya, cuaca melebihi TAHAP PANAS. huhu.. http://www.emocutez.com
so aku pon mcm malas nk bergerak kesana kemari..
kulit terbakar weyh ! huhuw..
geela sedih..

hari rabu tu aku ingt pengetua bagy cuti.. tapi TAK !http://www.emocutez.com
dia cuma bgy balik awal..
pergy sekolah masing2 buat muka kononnya smua OLAHRAGAWATI SEKOLAH.
termasuk...... AKU ! hahaa...

okay lah. aku tinggalkan korang dengan gambor2 yang tak seberapa neyh yee...

time ny memasing bersiap-siap nk berkawad :)
harimau malaya ! rawwwwwwwwwww!!

ladybird comel :)


hmm.. mungkin pari2 comel :)


tu dia.. mantan ketua pengawas dan timbalannya :)


kawad dari persatuan2 :)

pbsm

krs

pandu puteri

kadet bomba

persembahan tarian dari pelajar f4 :)


cikgu pon join jgk beb ! :)

posing time :)


ibu bapa turut memeriahkan suasana.. ayah sapa neyh ??? cool beb ! :)


penyampaian medal kpd para pemenang.. budak neyh OLAHRAGAWAN sekolah :)


masa ny berkumpul untk pengumuman juara rumah sukan,

akhirnya ruma sukan KASTURI menjadi juara lagy ! hhaahaa..
aku pon rumah kasturi okay ! :)

tumpang je ny. haha :)

lastly ! pic : credit to nurul :)
puan blogger paling comel merangkap photographer pada hari tu :)

okay.. tu je.. chiowwwww :)


thanx for reading tiz entry . leave a comment ? :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction