myra ixorra *pinky.flush*
 Online Users





kejadian yang tidak diingini !
Saturday, July 2, 2011 * 2 Hello Kitty *


hmmm.. kejadian yang tidak diingini ny berlaku pada 26june2011 lalu..
aku telah ke midvalley bersama adik aku dan kaawannya si iman parayit..
so kitrg pi jejalan je.. tujuan sebenar adalah untk membayar bill brukben aku tu
but then dia tutup la.. hari ahad kan.. .
tuh la. aku tknk dgr ckp my syg lagy,,
b4 pergy mid tu aku sempat jumpa my syg ..
dia kerja . huuhu...

so sampay je mid aku terindin nk makan ABC kt OASIS..
fine.. bergegas lah kami kesana..
dok sembang2 gelak2 bagai mcm oasis tu bapak kami punya..
jam dh pukul 6 lebih,,
aku malas nk balik lambat. pkul 7-8 bas rehat..
so kitrg nk cepat2 la ke bustand tu..

sampay je depan pintu OASIS tu..
aku rasa sesuatu yg tak kena..http://www.emocutez.com

yea.. phone..
phone aku.. aku nk text my syg masa tu.. cari dlm beg takda..geela cuak dhhh
okay.. aku mmg ingt aku letak atas meja n lupa nk amek..
so maknanya............

aku tertinggl atas meja aku makan td tuh....

akay. aku sabar masa tu..
aku soh adik n iman pi masuk dlm n cari kot2 ada lagy..

fine. aku hampa =='

dah takda.. meja dh berkemas.. hmmmmmmm...

so aku pon malas nk ckp bnyk,,
aku ckp je ngan AKAK cleaner tu. n cari n tanya je mcm2..

dia ckp dia tk tahu,,
dia tarik bebudak dia.. bangla bujang smua ada..
adik n iman chech poket dorang ..
mmg takda !
lama jgk dok mencari2,,
then mcm dh putus asa...

pastu aku ternmpk ada uncle cina tu yg duduk sebelah ktrg masa mkn td..
dia still kt meja tu..
aku malas nk pk apa2..
aku terus je tanya dia...

aku : excuse me sir.. do u saw who was clean out our table just now ?? i left my phone there..
uncle : (dgn muka slumber) yes. i saw her.. her.. dat girl.. (girl tu akak td tu la )
aku : are u sure sir ?
uncle : yes. im really sure.. but i dont to get involve.. settle it by urself.. i just tell u what i saw..
aku : thank you so much sir..

okay. aku pon mcm.. hmmm.. aaaa.. grrrrrrrrrrrrrrrrrr http://www.emocutez.com

then. akak tu dtg kt aku (indon).. dia tanya apa yg uncle td tu ckp..aku menyirap dh masa nyyhttp://www.emocutez.com

mcm nk marah, lempanggg smua ada laaaaaaaa!

thenn... aku pon direct jela ckp ..
so dia mcm dh cuak. dia pandang aku lama geela..
mungkin dlm hati dia, dia ckp
"alamak.. aku dh kantoi ny,, gimana ya aku mahu jawab ??" http://www.emocutez.com

huh ! geela menyirap.. tp takpa. aku kan budak baik n kiut..
mana bole memarah kan., aku steady jela..

then aku tu buat muka sedih n mita maap je..
dia bgy balik phone aku tu..
huh ! aku terus je belah. malas nk pnjg2 citer,,

geela tol.hoiiiiiiiiiiiiiiiiii! phone murah pon nk curi ke !!!!!!!!!!! http://www.emocutez.com


kepada akak cleaner OASIS tuh..
mekaceh bebanyak ye...
kalau awak mmg mengaku n ckp cenni awal "akak ada jmpe phone awk n simpankan "
saya mungkin bagy awk rm 50 free2 aje..



aku serik !


thanx for reading tiz entry . leave a comment ? :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction