myra ixorra *pinky.flush*
 Online Users





BIRTHDAY BOY :)
Monday, July 4, 2011 * 0 Hello Kitty *

assalammualaikum rakan rakan ku sekalian..
first of all..

aku nk mita maap.. cos dh membiarkan blog aku neyh..http://www.emocutez.com
bersawang dan berhabuk selama beberapa hari..
seperti biasa, alasannya adalah kerana brukben aku yg laju seperti siput ! =='
maap yee..

okay fine.. now aku mcm ada kesempatan sikit untk update blog..
tu pn sikit punya lama nk upload pic2 neyh...

okay..
last weekend, hari ahad, 3 julai 2011..
aku pi celebrate birthday adik aku si myrul davisco tuh..http://www.emocutez.com

wahh. geela gonjeng dia..
my mr.boyfie yg bawak.. gf dia si uda pon ada juga..
so malam tu kitorang rancang2 la apa smua..http://www.emocutez.com

cadangnya nk pi mandi manda kt ulu yam tuh..
my syg ckp nk buat BBQ . so kitrg pi chow kit la memalam tuh..
beli ayam n bahan2 nk perap smua..
dh balik, aku jgk yg kene buat. tk pela..
my syg dh ajar mcmana nk buat..

maap. aku tk pernah buat BBQ sendiri.. hahaa

masa tu uda tido uma aku.. mlm tu dia ada juga tlg2..
so pepagy tuh kitrg dh bgun awal2.. geela semangat nk pi mandi neyh..
my syg pon awal2 lagy dh call..

dh tu siap2 smua kete lak buat hal.. so mcm delay sikit la..
tp takpe.. smua masalah okay je..
ktrg tunggu my syg kt lrt.

enjoy dulu gambo kt bawah neyh -->


ny dia. BIRTHDAY BOY with his GF :)


ini puan blogger tercomel :)

oh ini sekadar hiasan :) hehee..

dlm kul 930 centumy syg sampai n trus ktrg bertolak..

kejadian 1 yg berlaku : dlm perjalan tuh. kami terserempak, terbabas dgn satu nahas jalanraya yg ngeri rasanya,, aku nmpk penunggang motosikal tuh terbaring atas jalanraya dengan keadaan yg sgt scary ! urgghh. kesyan geela kot.. tp tak teruk sgt pun. cuma ksyan cz dia seoran
g PEREMPUAN.. harap2 dia tabah n kuat n cepat sembuh..

thenn.......
sampai kt batu caves tu, pergggggggggghhhhhhhh! jem geela vavi ! hindu sembanyang..
aduhai... geram je..http://www.emocutez.com

dlm kete my syg tanya memacam..

katanya :bie, awak bwk sudu tk ? senduk ? penyepit BBQ ? pinggan ??

aku pon mcm .. hah ?????????????????

errkkkkkkkkkkk ??????????????

**SPEECHLESS...................http://www.emocutez.com
haha.. kenyataannya, aku TERLUPA ! haha.. maap syg...
so kitorang pon pi GIANT kt situ. beli pape yg patot kan..

bengang je my syg tuh. haha..
then dlm sejam perjalanan, ktrg pon sampai la ke ulu yam tuh.. haa.. pepagy, mana ada ramai sgt orng.. sunyi , sejuk jeeee.....

mcm jalan untk ke syurga. heheee *sungai=sejuk kan

ktrg siap pasang khemah bagai :P
peace yaww !:P

masa ny dh masuk BBQ time :)
adegan candid suap menyuap *nyampah taw. hahaa
pastu lama jgk la kitrg mandi2.. shampoo la.. aku maleh nk upload gambo.. maap la. nk tgok kt fb aku ada yee :) hehe

then tukar baju dlm khemah aku mmg tk tahan nk tido..
bantai terlentang dlm khemah sejam. hahaa..http://www.emocutez.com
tgok la tu -->
masa ny tenga kemas2.. nk balik dh. sempat lagy pose :)

kejadian 2 yg kami jumpa : otw nk balik tuh, ternampak orang main moto scrambler neyh *eja salam pn mampuih la.. hahaa. aku mmg geela gonjeng.. terus soh my syg benti nk tgok jap..

haa.. tgok aa ny.. power weyh ! bole terbang moto dia :)
kejadian 3 yg kami jumpa : nmpk orang nek kete pelik neyh.. selambe je dia "hoi" kt kitrg. pastu dok lambai2. ahaaha. comel geelaaa

then kitrg pi lepak kt tasik ulu yam pulak.. cantik gk la view dia. tenang je.. syok taw.. :)

aish ! malu kot..

ha. gambor kt bawah neyh adegan romantik + memek muka :)



adegan : muka paling hodoh kami :) -->

then kitrg mcm maleh nk balik awal.. alang tuh dah one way nk balik bangsar, kitrg lalu kt taman layang2 neyh.so kitg singgah la kejap.. sonok kt sini.. main layang2.. best.. reramai tu kan. dok lawan dgn org layang2 sapa paling tinggi.. haha..


bnyk layang2 kt sini ! ny pandangan depan aku.. blom lagy tepi kanan, tepi kiri, belakang.. hahaa.. meriah weyh :

time ny sempat lagy pose maut.. hehee :)
lepas snap gambo neyh.. belaku la..

kejadian 4 yg kami jumpa : lipan itam berbisa tahap dewa punya sedang menjalar di peha aku !
huhhhhhhhhhhhhhh! aku pon jerit bagai nk rak la kan ! geela kau ! scary geela kot ! huhu..
nseb my hero tu ada.. hehee



then kitrg lalu kt dataran merdeka mcm ada bole sepak je kt screen besau tuh. singgah lajap.
rupanya ada match MALAYSIA - TAIPEI kot..china kot. thla. lupa.. hehe..
so ktrg singgah.. tgok sampai habis.. geela meriah.. hehee



pastu kitrg terus ke kampung baru. lapa geela ! hhee..
pi makan bubur...

psstu masing2 mmg penat geela vavi tahap gavan punya. balik terus terlentang..
to my syg.. thanx a lot ye..

we love u so much :)http://www.emocutez.com
<3




thanx for reading tiz entry . leave a comment ? :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction