myra ixorra *pinky.flush*
 Online Users





my only one AIMAN ARYSSAN
Friday, June 24, 2011 * 0 Hello Kitty *




entry ini sebenarnya saje jee.. bosan2 kan.. huhuww..
nk cite pasal my busyuk sorg ny.. haa..
mr boypren merangkap superman terhebad saya tu,, hahaa..http://www.emocutez.com

well.. nama dia kan AIMAN ARYYSAN :) pastu kan dia kuat makan.. kuat merajuk.. kuat berjalan.. kuat bercakap. segala galanya kuat ! hahaahttp://www.emocutez.com

okay..okay.. so aku start eay citee . hehe..

mr boypren merangkap superman terhebad saya tu.. orangnya BEGINI -->
seorang yg sgt sederhana. tk pecah & tk hot mcm bf korg tu..
tp cukup manis dan comel bagy saya.. bila aku nk beli baju or beg or suar or sweater , dia tknk ! tak suka katanya.. so aku selalu senyap2 belikan barang n balut cecantik then bagy. kononnya hadiah.. then, mesti senyum mcm kambeng.. haha..http://www.emocutez.com
tak semestinya nk bgy hadiah bila besday n annvrsary kn?? hee..
aku baik kan *setuju?angkat tgn.. :P


mr boypren merangkap superman terhebad saya tu.. orangnya BEGINI -->
putih, tk terlalu tinggi or gemuk , bila jalan mcm nk cari gado. haha *aku tipu..
berdarah kacukan chinese.. *aku nganga je bila dgr dia b'smbang dgn promoter cina..haha
berambut lebat dan ikal.. bermata coklat.. hidung yg mancung.. tp telinga capang. :P *aku tipu lg

mr boypren merangkap superman terhebad saya
tu.. orangnya BEGINI -->
sangat rajin orangnya.. bila tkda kelas, mesti nk kerja jee kerja.. mcm tkda kerja.. :P
bila balik bentong, dia cepat2 nk kemas rumah, bilik n semua la.. ruma besar lak tu.. huhu..
tok dia ckp, dia mcm anak perempuan ummi dh.. rajin buat kerja.. hahaa.. kena bahan ngan aku :P
dia rajin sampai hari2 pun sanggup nk jumpa aku even ktrg stay jauh2.

mr boypren merangkap superman terhebad saya tu.. orangnya BEGINI -->
sangat manja ...
bila aku marah or cubet2 mesti nk marah. merajuk and nk dipujuk.. pastu law tk pujuk,dia cubet2 suruh pujuk. haha.. sengal tol laa... kalo aku yg majok pulak, masa2 tu jugak dia pujuk.. buat lawak itu ini. kalo tk menjadi, habis pipi, pinggang, perut aku dipicit dan digeleteknya.. telinga aku pon kena tarik jgk.. haha
pastu mula la kitorg gelak kuat2 . hahaa.. ape pon tk boleh my syg tu..http://www.emocutez.com

mr boypren merangkap superman terhebad saya tu.. orangnya BEGINI -->
seorang yg sgt tegas dan garang.. huhu.
mesti gerun kan korg bila dgr ? alaa.. relax la.. aku relax jee.. hahaa
hotak ang ! kdg2 takut jugak kena marah..sebenarnya bukan apa..
dh dia ada GF COMEL yg manja, gedik, ramah, baik, lembut, lawa, melayan, n so on kann *aku tk tipu
mesti la dia marah n kena garang. katanya takut aku pi cari laki lagy handsome , kaya , n bergaya.. *wadefakk ! aku dah ada kau la syg.. wat pe nk cari lain kan. awak lagy hensem, kaya dan bergayaa..
mcm bradd pitt gitu. kan :) *haaa...kembang la tuu http://www.emocutez.com

mr boypren merangkap superman terhebad saya tu.. orangnya BEGINI -->

seorang yg sgt penyayang dan baik hati..
hmm.. bila aku terkebil2 buka plastic sos kfc or kreamer mcd tu , dia akan segera ambik n tolong buka kan.. sama jgk bila aku terkial2 mengupas udang , dia akan ckp "meh la syg tlg. tunggu awak kupas, smpai lusa pon tk habis " . hampeh tol =.=
and bila aku ikot my syg ny balik bentong n jumpa semua family macek pacek sedara dia, smua dok tersenyum2 bila nmpk aku, heshh.. katanya untung dpt aiman ny :)
kembang semangkuk la aku pon. dia layan semua org baik2.. n family smua suka n harapkan aiman.. sejuk perut ummi mengandung :)
bila naik kete, jalan jem kan.mesti dia ketepi sikit.. katanya ..
"orang naik moto pon nk lalu jgk.. kesian dorg kete dok himpit.."
baik tol hatinya.. bila kerja sampai midnite, kawan2 yg mntk tlg hantarkan pon dia ikut jgk. tkkira la kt utara ke selatan ke barat ke timur ke.. hhuhu..
bila aku susah, sentiasa ada je dgn aku.. mesti lepak sesama.minum n cerita. n gelak balik..
so sweet sayang.. <3



mr boypren merangkap superman terhebad saya tu.. orangnya BEGINI -->
terlalu mengikut kata bini dia :P
hahaa.. percaya atau tak itu la kenyataan.. punya syg kt bini, bini ckp apa pun smua ikut je..
apala laki aku sorang neyh..
nk apa je, ckp la.. smua dia bagy.. smua dia bli. walaupun tk penting..
aku tipu2 pon dia nk belikan jgk.. sengal tol la..
sayang2.. tawu la awak sayang kt kite.. tp jgn la smpy centu sekali..
bila nk pergy mana, smua dia hantarkan n bawa..
walaupon dh memalam buta..

bila nk jumpa memalam buta pon, tetap juga dtg walaupon dh tarik selimut..
demam penat sakit mcmana pun ttap nk jmpa bila rindu..
kite syg awak sgt2 taw :)

**







**








**

eh ehhhh.. terpanjang pulak entry ny. hahaa..
maap la ye kawan2.. aku teruja geela cite pasal mr boyfie aku ny..
so. tu la sedikit sebanyak tntg sifat dia yg aku suka yg takda kt org lain.. hehee..
TERBAIK wookkkkk :)


sayang kita nyy <3



terima kasih YA ALLAH. kau temukan pasangan yg tepat buatku..
yg terbaik... ;)


*love you so fucking damn much sayang <3


thanx for reading tiz entry . leave a comment ? :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction