myra ixorra *pinky.flush*
 Online Users





mekaceh yee MYRUL DAVISCO!
Sunday, June 19, 2011 * 1 Hello Kitty *
haaaa.... korang nmpak tuhh?? resit apakah ituhhh ???????????????????????????
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............. geela hampeh adik aku si wan muhammad amirul tuu....
TERBAIK WAIHHHHHHHHHHHHHH.......... http://www.emocutez.com

sudah la kau dik.. tiada maap bagi muhh !!!

fine.. ceritanya cennyy..

smlm kann. lepas aku baru je update belog pasai perasaan kecewa dan situasi yg membebankan aku tuh, adik aku yg baik tuh msg...

msg dia cennyy.. -->

adik : ko kt mana ? abg dh balik keje ?? *abg=mr.boypren TERHEBAT :P
aku : kt uma la.. balik dah.. nape ?
adik : hantar aku gy ospital jap..

aku : napenya ? *aku mcm takda perasaan masa ny.. sleepy la gila !

adik : jari aku nk putus dh ny..


then aku pon mcm......... *erkkkkkkkkkkkkkkkk. betui ka ????

yelaa.. aku pon beriya la tepon boypren aku yg tngah tido... bergegas dia dtg.. ngantok2 pon drive jgkk.. tian my syg tu taoo... heshhh.. tape2.. awak kan superman saya. *kan ??

masa tu aku dh pi tgok adik kt ruma kawan dia.. boleh lak dia gelak2 lagy dgn membe2 dia.. damn you adik ! susahkan aku jeeee...http://www.emocutez.com

geela SCARY jari dia tu. terbelahhh.. bengkak.. berdarah2.. yekkkkk.. kawan2 dia lebur la citer kt aku.. gelak2 bagai.. sengal tol budak2 tu bila dh jumpa aku.. satu kepala kan. haha :P

*malangnya aku tk bwk camera untuk tunjuk kt korang jari budak tuh.. tergesa2 sgt kan..
tp bila tgok kompem korg pengsan ! *tipuuuu

then my boypren sampai 6mnt lepas tu kott... terus gy HOSPITAL UNIVERSITI MALAYA..
daftar siap apa smua.. kena tunggu.. geela lama.. ktrg sampai dlm pukul 1 centu.. pkol 2 baru dia paggil masuk bilik kontreversi *aku tipu lagii
bilik konsultasi lahhh !!!

then lama sikit tuh adik keluarr.. doktor soh pi x-ray pulakkk.. mcm2 la kau dik ! penat nk ulang alik.. heshhhhh....

sampai kt kaunter tu, niat my boypren cuma nk tanya akak tu.. mana nk dpt cop x-ray tu.. sbb nk kena bayar dulu.. ada abg sorg tuh.. tgah Q tunggu giliran..
tiba2 je dia sound nya encik boypren saya... geela kerek ! bongok tollll...
dh tu padan muka. kene sound balikk.http://www.emocutez.com. hape ingt kitorg nk cross ko punya Q kee.. ! heshh..
*mana budi bahasa hang ??? dh tua2 pon buat perangai mcm tu.... sabar jeelaaaa..


then dh x-ray.. jumpa doc.. doc cuci2.. n kene jahit.. aku kena sain ketas tuw weyh.. geela pemes aku smlm.. doc mntk sain aku.. hahaaa *act, sbb adik aku bawah umur..

thenn lama jgk aku tunggu.. sejuk aku dlm tuh. dok sembang2 gelak2 dgn encik boypren, doc keluar n ckp semua dh siap.. tggl nk balut je..
alhamdulillah..http://www.emocutez.com

lepas tu pi amek ubat pulakk. kena bayar lagy.. pusing pulak ke kaunter tuh.. bapak jauh.. kenapa la jd centu ?? aku tak phm. kenapa tk letak setiap kaunter tu, ada mesin duit tu... ??

so.. tgok la last resit.. pukul berapa tu ??? grrrrrrrrrrrrrrrr.. *sebenarnya ada lagy 3 resit taw takk



masa ny mmg dh tingtong geela rasanyaaa... http://www.emocutez.com
then kitorg pi minum&makan kt kedai dulu. tian my syg.. lapar.. aku kenyangg ! tp order jgk.. huhuuuuu...
adik citerr.. doc tu geelaaa SPORTING.. *mekaceh ye doc :)

siap bagy selimut kt adik.. sembang2.. ramah gilaa..aku dgr pon rasa nk senyum je memanjang. hehee....

then kitorg balikk.. sampai ruma.. aku dok belek2 ubat neyh.. ce tgok..banyak geela ! padan muka kau dik ! kau telan la sampai muntah darah hijau !http://www.emocutez.com


haaa.. ini dia mangsa smlm ! mangsa tersepit fixie kesayangan dia.. *katanya nk jual dh fixie tu.. hahaa... cool je mukaa ...

tgok jari diaa.. ! doc ckp, lepas ny awak tk boleh mencarut lagy.. ! bhahaaa.. 4jahitan kenaaaa


and ini.. muka tk cukup tidur kakak yg paling bertanggungjawab merangkap owner blog paling cute ny *betul kan ?? :)


dan ini... picture mr boypren saya yg sgt baik hati dan terhebat merangkap SUPERMAN saya :)

papepon. mekaceh yee dikk..lain kali biar kaki kau pulak yg patah riukk.. ! apee da...
padan muka.. kena marah dgn abah !
http://www.emocutez.com

*esok kene g ospital lagy sbb nk check jahitan tu.. terpaksa la aku ponteng sekolaaa.. adik pulak dpt mc seminggu ! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...jelessh!http://www.emocutez.com


thanx for reading tiz entry . leave a comment ? :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction